Skip to content

Komentarz

• edytowano November 2025

Kiyosaki kopiuje fundamentalną poradę inwestycyjną Tadeusza Zakrzewskiego z dawnego forum Rebelya

• Nie miał racji? ;)

• A ten kryzys to miał być przed, w trakcie czy po, bo nie pamiętam?

• @MarianoX powiedział(a):
    Każda teoria spiskowa w końcu się ziści, wystarczy poczekać.

Śmialiśmy się z cowidowych antyszczepionkowców, a tu proszę - z każdym rokiem coraz więcej zaszczepionych umiera.

Jest gorzej! niezaszczepieni też... przez indukcję :wink:

• Mam srebrną monetę 200 zł z IO w Montrealu, w tym tempie wartość niedługo dogoni nominał

• edytowano 4 January

Robert Kiyosaki napisał na X (z linku kol. losa)
    Sprzedałem bitcoiny o wartości 2,25 miliona dolarów za około 90 000 dolarów.

Hę? Nie znam się na giełdzie, ale jeżeli coś zostało sprzedane za 90k to nie jest warte właśnie 90k?

• hehe

• naboku:
    Byłem na jego wykładzie w Polsce, w Katowicach, w Spodku,
    a potem jadłem z nim (prawie) obiad w hotelu obok (hotel Katowice, gdzie mieszkał).
    Mam gdzieś również z jego autografem książkę o ojcach: bogatym i biednym.

Od tamtego czasu uważam, że przede wszystkim zarabia na "opowieściach", czy to na żywo czy książkowych, teraz widzę, że również z powieści-w-odcinkach na X :)

• Widziałem analizy że infrastruktura AI wywoła popyt na miedź, że najbliższe 10 lat to gwarantowane wzrosty KGHM. Ciekawe co z tym zrobi ekipa Tuska.

• Aż strach pomyśleć

• @los powiedział(a):
    Aż strach pomyśleć

Cała nadzieja że bańka na AI szybciej pęknie. ;)

• @los powiedział(a):
    Aż strach pomyśleć

zabraknie piasku na Saharze?

• Dopiero co Niemcy tłumaczyli, że rosnąca cena złota to wina polskiego NBP.