Skip to content

ChatGPT

1202123252629

Komentarz

  • @Rydygier powiedział(a):
    Swoją drogą, może to nieprawda, nie znam się, ale słyszałem coś w ten deseń że i cała matematyka niezależnie od poziomu jest rozbieralna na podstawową arytmetykę?

    Nie zna kolega słynnego powiedzenia Leopolda Kronenberga? To chętnie uzupełnię tę lukę:

    Bóg stworzył liczby naturalne, wszystko inne jest dziełem człowieka.

  • A mnie się wydawało, że matematycy "tylko" odkrywali liczby (w tym np. pierwiastek z minus jeden)!
    ?

  • To już trzeba spytać Kronenberga.

  • edytowano November 2023

    A co tak filozujecie ? Dawać mnie robocika do zadań których mi się nie chce, albo żeby mówił co wie internet. Reszta nie ma znaczenia.

  • @los powiedział(a):
    Przepraszam bardzo ale tzw. sieć neuronowa to jedynie rekursywne obliczanie funkcji

    I to tylko funkcji liniowych, a Transformer (czyli schemat sieci używany m.in. przez ChatGPT) nawet nie jest rekurencyjny

  • Są nieliniowe sieci neuronowe.

  • edytowano November 2023

    .

  • edytowano December 2023

    Póki co wygląda na to, że AI przejmie wszystkie te gówna, które sobie sami stworzyliśmy i mordując się z nimi, nie bardzo wiedzieliśmy jak ich się pozbyć i co w zamian. No to proszsz. Dla mnie bomba !

  • U mnie w firmie ChatGPT zbiegł się wysokimi stopami procentowymi, więc wywalili dział supportu dla produktów B2C (dla B2B został) i zastąpili go ChatemGPT...

  • edytowano December 2023

    @JORGE powiedział(a):
    Póki co wygląda na to, że AI przejmie wszystkie te gówna, które sobie sami stworzyliśmy i mordując się z nimi, nie bardzo wiedzieliśmy jak ich się pozbyć i co w zamian. No to proszsz. Dla mnie bomba !

    Być może czat GPT nie tylko doprowadzi do oszczędności w zatrudnieniu szeregowych pracowników, ale również wśród kadry menedżerskiej choćby niższego szczebla.