Skip to content

Duda jest najlepszy, nawet jak go nie ma ;)

2

Komentarz

• @Szturmowiec.Rzplitej powiedział(a):
    @rozum.von.keikobad

Boks to duży plus. To trening odwagi, zdecydowania i refleksu.

Natomiast z tą "patologią" to Kolega stanowczo pojechał.

Jest synem Ryszarda Nawrockiego (ur. 9 stycznia 1949, zm. 15 września 2008)[185], pochowanego na cmentarzu Łostowickim w Gdańsku (kwatera 78, rząd 22, grób 21), oraz Elżbiety (ur. 1959)[186]. Jego ojciec był z zawodu tokarzem, zaangażował się w działalność opozycyjną w okresie PRL, należał do NSZZ „Solidarność”, a matka została introligatorką[187].

Jeszcze raz: to był cytat z naszego Kolegi, odesłałem. Jego nikt nie skrytykował za to określenie. Więc zakładam, że to nie samo określenie jest problemem.

• Co do boksu - ja nie jestem lekarzem, więc nie podejmuję się oceny, czy wymienione zalety przeważają np. nad skumulowanymi skutkami mikrowstrząśnień mózgu.

• @rozum.von.keikobad powiedział(a):

@trep powiedział(a):
    Widać przede wszystkim, że jest wspaniałym ojcem i mężem. W ogóle bije z niego jakaś taka godnoś.

Może nie jest jakąś matematyczną metodą patrzeć jak komu z oczu patrzy, ale jemu patrzy świetnie. Banasiowi jak małemu złodziejaszkowi - skoro takie porównanie już padło.

A Komorowski albo Kwaśniewski byli złymi ojcami? Po czym to poznać?
    Zresztą, rodziny prezydentów, serio? Wszyscy wiemy, o kim ktoś zaraz wspomni i pół forumka się poobraża.

Kwaśniewski wychował córkę na osobę, która poszła do programu dla idiotów audiotele. O dzieciach Bula nie wiem z tzw. goła nic. Chodzi mi o relację Karola z przysposobionym synem. Druga sprawa to jak wszedł z FLOTRP, trzymając się za rączki. Ponieważ ja tak chodzę zawsze i wszędzie od kilkudziesięciu lat z moją żoną, to bardzo mi się to podoba. Uważam, że to jest znamię wzajemnej miłości i szacunku.

• edytowano 6 August

@trep powiedział(a):

@rozum.von.keikobad powiedział(a):

@trep powiedział(a):